Tuesday, May 15, 2007

Five headshots of my daughter



Sorry this is late post. I just joined the group and wanted to do this theme I hope that's ok!
Theme: five
I was playing with my camera on Mother's Day with my daughter! And I was able to take lots of photos of her by the windows. We both had fun that day. Here are some of the headshots of my daughter Abby. I'll give you 5 pose! She's 2 1/2 yr old. My one and only daughter.
Grab the Scavenger Hunt code.
Join the blogroll. Visit participants.



My Main Blog

4 comments:

Lily said...

Hello Agring pasensya kana late na sab ko dinhe dah,but anyway great lang gihapon ka nako og Happy Happy Mothers Day! I think halos prehas Idad sa atong anak wow.nus-a siya mag three Dae Agring?akong Jasmine karong oct 21,mag three na siya. isa lang sab akoa sa karon try namo isa pa kong maka bou pa hehehe,ka cute baya sa pictures sa imong anak,cute siya kaayo taas na iyang hair ha,curly pa gyud. na sige Dae agi pa ko sa uban natong mga amiga sa bisdak,karon lang ko kalaag og ayo sa mga miga. ayo ayo dinha and enjoy the rest of the week.

Ladynred said...

Dae Lil, ok lang maski late. Para nako Mother's Day everyday! Akong Abby mag 3 karong Sept. 18. October 16 man unta na sya mogawas...lol pero wala kaagwanta nigawas jud atong Sept. 18. Premature si Abby pero she's healthy ug iyang development kay normal man except lang sa iya birthmark sa iya nawong. Nagkagamay na hinoon ug ingon ang mga Doktor kay mawala ra! Oy taas naman ni kaau!
Salamat sad!

'Mum-2-3-' said...

cute and pretty, love the scapbook too, great idea. Thanks for sharing.

-tnchick- said...

She's such a doll =)